De dag van de jeugdbeweging 

Onlangs ging ik naar een workshop zeefdrukken, gegeven door de immersympathieke Eef, een accomplice van mevrouw Bobbinhood.

Dat ik direct enthousiast was, was duidelijk (meer over dat allereerste projectje vind je hier binnenkort ook terug). De ideetjes begonnen al snel binnen te stromen in mijn hoofd.


En zo ontstond deze uiterst one-of-a-kind speelshort voor onder de Chiro rok! Sinds dit jaar hebben we een Chiro-kind in huis. En dat ze het geweldig leuk vindt!

Voor het patroon tekende ik gewoon een legging over en maakte deze kort genoeg om als short te kunnen dienen. Helaas spant hij iets te hard aan de beentjes dus daar ga ik de zoom moeten losmaken vrees ik…


Nu nog wat zwarte stof kopen en ik kan een heuse voorraad maken voor years to come 😉

Geef een reactie

