Theo & Ole

Het zat er al lang aan te komen. AH ja, want de Theo en Ole van Zonen 09 steken al zo lang in mijn patronenvoorraad. Maar ik bleef ze toch maar uitstellen. Ze leken me zoveel werk. Maar wat een leukerds zijn het geworden zeg! Vooral van de Ole gaan er, als de tijd het toelaat, nog veel volgen!

Ole

Deze raketjesstof zag ik eens passeren en was holderdebolder verliefd en lag dus voor ik het goed en wel doorhad in mijn winkelmandje. Het ene stuk ging al vlotter als het andere, maar ik ben zelf heel tevreden over het resultaat (en dat overkomt me niet gemakkelijk!)

Ook de kamsnaps die ik zoveel vermijd, lijken super goed te houden!  

De zakjes mochten ook niet ontbreken. Mijn kleine ontdekker komt altijd met wat schatten naar huis van school. Steentjes, takjes, nootjes, … noem maar op! 

Theo

Toen ik deze post van A naais id zag passeren, sloeg ik hem direct op. Helemaal verliefd op de hack en ook die stofjes vonden al snel een weg naar mij. Maar ik bleef het maar uit stellen. Veel werk, veel zelf uitwerken. Nee, ik zag het niet direct zitten. Maar nu ging ik eindelijk aan de slag, met een test stofje wel. (En nu ben ik helemaal niet meer overtuigd of ik hem wel in de ‘echte’ stof ga maken 🙊 de hack was best wel tijdrovend…)

Niet helemaal tevreden over het resultaat, maar ze staat er beeldig mee!  

En nog meer kamsnaps durven gebruiken! Straks word ik nog fan…

Dit zijn weer 2 kandidaten voor de #stikbelgique maand van Flaflinko! Er vallen heel wat prijzen te rapen in oktober, allen daarheen! 

Ps: links over rechts, rechts over links, jongen, meisje, maakt allemaal niet uit. Genderneutrale opvoeding en al 💪🏼

One comment

Geef een reactie

