Een mijlpaal en heel wat juffencadeaus

Het einde van het schooljaar levert altijd weer een stevige denkoefening op. Waar gaan we de juffen (en in ons geval ook 1 meester) een plezier mee doen. Je wilt graag iets leuks geven, waar ze iets aan hebben en dan liefst nog ietswat origineel ook. Ik kan me inbeelden dat ze een heuse tea-room van ‘jatten’ en chocolade kunnen voorzien. Graag iets anders dus. Gelukkig levert internet en vooral pinterest leuke ideetjes op!

Mijn kindjes hadden dit jaar pareltjes van juffen (en meester!). Het eerste jaar met 2 kindjes op school, dat staat quasi gelijk aan bijna het dubbele van vorig jaar.

Maar ze zijn allemaal met heel veel liefde en plezier gemaakt. En gelukkig koos ik dingen die ik (nog steeds voor de gezondheid) vanop mijn luie stoel kon maken…


Lenora haar klasjuf bracht haar heel wat leerSTOF bij dit jaar.

Flynn zijn klasjuf zorgde er voor dat hij nog wat verder kon groeien

De zorg -en hulpjuffen van Flynn EN Lenora waren uiterst uitMUNTend

En ook hun turnmeester zorgde ervoor dat ze heel wat meer in hun MARS hebben.

Ik zag in alle geval alleen maar blije en dankbare gezichten! *trots*

En dan die mijlpaal. Mijn kleine grote meid. Een jaar waarin ze weer enorm gegroeid is, veel heeft bijgeleerd en helemaal klaar is voor het eerste leerjaar. Glunderen van trots, 4 dagen na de proclamatie lopen we hier nog altijd te blinken. Onze eerste kleuter die geen kleuter meer is! 

One comment

Geef een reactie

