Kleine jongens worden groot

img_4898

Ochtendgymnastiek op zijn toekomstige school

Twee jaar geleden schreef ik al eens ‘kleine meisjes worden groot’. Vandaag schrijf ik: kleine jongens worden groot! Mijn lieve, kleine kabouter gaat bijna naar school… Na de herfstvakantie is het zo ver. Flynn verlaat de crèche en Indigo maakt haar intrede, want ja, net op die moment moet de mama terug aan de slag!

Hij heeft een fantastische tijd beleefd. Echt heerlijk met welk enthousiasme hij over de crèche vertelde, met wie hij gespeeld had, wat hij gedaan had, … Fantastische verzorgsters, maar dat vertelde ik vorige keer al!

Ik zou mezelf niet zijn als ik niet weer iets zelfgemaakt zou geven. Echter, ik heb de tijd wat tegen mij (remember, 3 kindjes nu ipv 2 😉 ) dus was het ‘zelfgemaakte’ deel ZEER beperkt.

Er wordt altijd graag & veel geknutseld in de crèche dus heb ik ze van een knutselkoffer voorzien, MET zelfgemaakte stickers :p

befunky-collage

De piraat is een kleine extra touche, zodat ze mijn kleine piraat (want daar is hij zot van) nooit zullen vergeten…befunky-collage

 

En als we dan toch met de Kamiel aan de slag zijn, doen we direct eventjes voort. Het toilet is van 2 gezelligaards voorzien. En voor Koen maakte ik, wat hopelijk HET antwoord gaat zijn op de drukke ochtenden die hij zal tegemoet gaan, eens ik terug aan de slag ben. ’s Avonds bakje vullen met de kleertjes voor de dag nadien & al de rest gaat vanzelf 😉

One comment

Geef een reactie

