Helemaal verliefd!

OH wat is het hier stil geweest! Heel stil… 8 maanden stil. Dikke foei aan mezelf… Een beetje veel tijd tekort gehad, toch om te bloggen. Qua naaien heb ik niet helemaal stilgezeten, maar om te zeggen dat er veel genaaid is, dat is allicht overdreven…

blog10

 

Maar er is terug zicht op wat meer naai -en blogtijd, we zitten weer thuis namelijk. Meer specifiek, in zwangerschapsverlof! Nummer 3 komt eraan begin mei, maar eerst mogen we wat rusten, aka: tijd voor hobby’s & kindjes… Geen excuses meer dus, deze blog moet terug wat actiever worden…

En met wat beter herstarten, dan met deze prachtige pareltjes van Bambiblauw. Ze lagen al een tijdje in de kast, ik wist al een tijdje in mijn hoofd wat ik er mee wou maken & vorig weekend is het eindelijk gelukt.

Een beer voor Flynn:

12788360_10153811947545250_1695652344_o

 

En koalabeertjes voor Lenora:

12788371_10153811947485250_1520095864_o

 

Helemaal verliefd ben ik als ik deze kleertjes zie. Zo een heerlijke paneeltjes, geweldige stof om mee te werken & de wafeltjes stof zorgt net voor dat ietsje anders 🙂

 

En ding dong, daar was de postbode. Een exemplaar voor nummertje 3 mocht niet ontbreken. Nu nog eens diep nadenken wat ik met deze schattige Husky ga maken!

husky
One comment

Geef een reactie

