DE Cas & Nina wedstrijd: part 1!

KLIK HIER om onmiddellijk te gaan liken 🙂

Ik zag in mijn 1000 haasten voor ons verlof (je kent dat wel, valiezen inpakken waar veel te veel in zit voor een veel te korte vakantie) een oproep passeren van Cas & Nina voor bloggers: een wedstrijd! Ik dacht ik waag eens mijn kansen…

blog13 blog14 blog16

Nietsvermoedend op een terrasje in Rome. Free wi-fi! Daar bereikt het nieuws me, met 3 dagen vertraging, ik zit bij de 10 gelukkigen! Oh het brainstormen kon direct beginnen… Een autorit van 1200km later had me wel leuke ideetjes opgeleverd.

Want ik wou iets anders. Ik wou eens uit mijn comfortzone treden. De comfortzone waarin ik graag rokjes en kleedjes maak voor Lenora. Eens iets maken dat ik nog nooit maakte, en ook geen variant van een variant van een variant dat ik al gemaakt had 😉

In mijn hoofd zat een short, in katoen. Want buiten een geweldige dochter, heb ik ook een schattige zoon. Maar wat maak je voor zonen in katoen. Ik denk dan altijd aan een hemd. Maar er moesten nog andere geweldige dingen zijn!

En zo kwam ik bij de short. Ik begon heel enthousiast het Pim patroon aan elkaar te plakken… Tot ik doorhad dat de Pim een echt short shortje is, bij voorkeur in spons. Niet wat ik in gedachten had voor een katoentje. Gelukkig kwam ik dan snel bij de Cisse uit. Ik wist het, deze moest het zijn.

Een stofje kiezen! 24 mei terug thuis van verlof, 25 mei moesten we onze stofkeuze doorgeven. Maar geen stress! Ik zag de folding boats van Soft Cactus en was halsoverkop verliefd. Ik zag het al helemaal voor mij (maar ging voor de zekerheid toch eens alle katoentjes bekijken op de Cas & Nina website).

Enkele ongeduldige dagen naast de brievenbus later kon ik er eindelijk invliegen. Mits enige stress. Want ik wou niet 1, maar 2 exemplaren. De klok tikt snel verder en plots bevind ik me een hele dag in mijn naaikamer ipv buiten in de zon. Maar het was het zoooooo waard. Super fier op het resultaat!

blog3 blog4 blog2 blog

Ik maakte er ook 2 paar bretellekes bij, die onderling verwisselbaar zijn, en langs de ene kant een effe print, de andere kant de bootjes print, voor nog meer variatie 😉

blog5 blog6 blog7 blog8

Voor de gelegenheid maakte ik ook met mijn allerliefste Kamiel maatlabels, en vanaf nu zullen ze in elk stukje dat ik maak verschijnen, zo leuk! Ook mocht Kamiel wat bootjes snijden om op de T-shirts en het voorpand van de bretellen te flocken… It’s all about the details 😉

blog15 blog9

Het is je misschien opgevallen dat ik het heb over de wedstrijd: part 1? Ik hoop namelijk dat ik er een part 2 aan mag breien. Maar daarvoor heb ik JULLIE hulp nodig! Vanaf 11 juni mogen jullie op me stemmen op de Cas & Nina FB pagina. DOEN DOEN DOEN! Ik zou zo graag de uitdaging van de volgende ronde willen aangaan, namelijk een stofje opgelegd krijgen waarmee ik iets moet maken. Ik zie het nu al helemaal zitten… dus STEM STEM STEM voor mij please 😀

blog10 blog11 blog12
10 comments

Geef een reactie

