De Volwassen Kleuter

Ja. Ik ben er zo eentje. Een volwassen kleuter.

Ik teken graag. Ik kleur graag.

Ik wou dat ik gewoon ergens aan een gebouw kan gaan zitten en het begin te schetsen. Maar dat kan ik niet. Voor mensen zoals ik, kwam er dit jaar iets nieuw op de markt. Kleurboeken voor volwassenen. De agenda kocht ik al een tijdje geleden (ookal doe ik mijn best om alles digitaal te doen).

En nu leven we ons ook uit in de mandala! Daar hoort natuurlijk een zelfgemaakte potlodenrol bij. Uiteraard 😉

potlodenrol potlodenrol2 potlodenrol3 potlodenrol4
Geef een reactie

