Oh er is er eentje jarig!

Exact 3 jaar geleden stond ik gezellig te verhuizen. Ons nieuwe huisje vullen, ramen lappen, keuken vullen, alles afwassen… Al een hele dag met harde buiken. 12/12/11 was ik uitgerekend. Die harde buiken leken me gewoon een goeie oefening, niks bijzonders, niks alarmerend.

Maar dan toch, om 22u ’s avonds naar het ziekenhuis vertrokken en dan… op 11/12/11 om 4u04 was ze daar, ons allereerste wondertje: Lenora

Ondertussen 3 jaar later wordt mijn kleine meid al 3 jaar! En dat vieren we, zoals elk jaar, met een zelfgemaakt kleedje en bijpassende kroon.

Dit héérlijke stofje lag al enkele maanden te blinken in mijn stoffenvoorraad, te wachten op de perfecte bestemming.

border-fabric-Summer-Night-Lights-Twilight-Michael-Miller-184774-4 (1)

Michael Miller’s Summer Night Lights… OH zo mooi! Dit moest gewoon een verjaardagskleedje worden!

Niet zo lang geleden kochten we een naaiboek, weeral. Het laatste exemplaar van Stof voor Durf het zelvers 2 in de Standaard Boekhandel, lag die dag zo hard naar mij te staren dat ik het wel MOEST meenemen!

Het zalige aan het boek is dat je verschillende bovenstukken met verschillende onderstukken kan combineren. Eindeloos veel mogelijkheden dus… En ze hebben allemaal hun eigen naam. Hier maakte ik de ‘Jamie Lee’. Na wat gepuzzel en online hulp van heerlijke naaivriendinnetjes, was het plots zo klaar als een klontje en vloog ik er in.

En wat straalde ze… De pettiskirt kwam er achteraf pas bij, en naderhand gezien had het dus een andere vorm rokje moeten zijn. Maar zij vond het zo schoon dat dat allemaal niet uitmaakte!

lenora3j lenora3j2 lenora3J3  lenora3j5 lenora3j4
Geef een reactie

