Dat zit snor

Ik kocht eens (vraag me niet meer waar en wanneer, want ik heb een stoffenverslaving) deze gezellige snorrenstof en maakte voor dochterlief een Boo! Bat Dress.

snor7snor8

Nu moest ik voor Flynneman nog een snorreman maken natuurlijk! En wat leuker dan een hemdje maken MET doorlopende print, ahum!

Daarvoor moesten we een pro inschakelen en regelden we een gezellige workshop met andere naai-lustige vriendinnetjes.

Voor de workshop trokken we naar Valerie Boone. Wat een aanrader! Een gezellig naai-atelier, met naai- en overlockmachines ter beschikking, grote snijftafels en vooral, geen kindjes die je naai-speldjes willen komen aanreiken 😉 Daarbovenop een toffe madam die de workshop geeft, met een overschot aan expertise, daar wil ik nog wel eens heen!

Feilloos zal ik het resultaat zeker niet noemen, maar voor een eerste hemdje ben ik zeker content! Mijn pasmodel zal wel nog wat moeten groeien, maar dat hoeft zeker niet te snel! (het gaat zo al snel genoeg!)

collage-2014-08-26

Volgende keer probeer ik natuurlijk om de pas EN het zakje even doorlopend te maken :p

2 comments

Geef een reactie

