All I want for christmas…

silhouette-cameo-die-cutting-tool-bundle-d-2013031912115686~251797 (1)

is you….

Weet je nog het dit-maak-je-in-15-minuten-rokje? Het eerste exemplaar was er eentje met een zwart stofje vol vlindertjes met een gouden blinkend randje, waar ik dan nog eens afwerkte met een gouden biaisband! Héérlijk voor een peuter denk je dan… De peuter dacht daar anders over. Ze wou hem niet dragen!

Dus moest ik op zoek naar een oplossing, deze rok is namelijk te leuk om in de kast te hangen!

Ik flock al eens graag, dus bedacht ik me dat een bijpassende vlinder t-shirt wel een leuke, snelle oplossing was. Snel moet je natuurlijk met een korrel zout nemen natuurlijk als je gaat flocken… Tekening zoeken, overtekenen, micro-chirurgisch uitsnijden. Zucht. De goesting was al over! Tot een vriendin zei: zal ik je eentje bezorgen?

Tuurlijk zeg ik JA tegen iemand die een cameo heeft. Dit beest print je gewenste tekening op een velletje flockfolie, uitgesneden en al, wat wil ne mens nog meer? (en je kan er ook andere materialen mee ‘bedrukken’). Ik weet dus wat ik wil voor kerstmis, oh ja, voor mij een Cameo Silhouette liefje 😉

vlinder vlinder2 vlinder3

One comment

Geef een reactie

