Kleine meisjes worden groot

Het is bijna zo ver! Mijn kleine lieve meid gaat in September naar school… Waar is de tijd… Een hoofdstuk in de crèche wordt afgesloten, Lenora verlaat de crèche en Flynn zal haar plekje innemen.

Ik kan niet genoeg zeggen hoe geweldig de crèche is, ze is er gelukkig, ze gaat graag, ze heeft er massaal veel geleerd. Daar hoort een cadeauke bij natuurlijk!

Voor haar groepje zelf, voor hopelijk nog lang kleurplezier, maakte ik een 12-tal placemats met deze geweldige IKEA tidny stof

creche3

 

creche2

 

Vooral haar fantastische verzorgsters verdienen ook iets natuurlijk. Voor hen deze gezellige tassen. Ik moet stiekem wel toegeven dat ik er veel plezier aan beleefde om ze in te kleuren. Oops!

creche4

 

creche

 

De stiften zouden SUPERuitwasbaar zijn. Eerst zien en dan geloven. Maar aan hen de eer om dit te testen, ik hoor het binnen een paar maanden wel 😉

One comment

Geef een reactie

